Tidlegare år

Her finner du oversikt over tidligere års Museumspedagogisk påskeseminar, tilbake til 2011. For hvert år vil du også finne de fleste av presentasjonene fra foredragene som ble holdt.

Tidligere

Tid og sted: , Klimahuset

Det årlige møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillinger på museum. Tema: Utforskende formidling

Tid og sted: , Digital (lenke og program sendast ut på førehand)

Det årlege møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillingar på museum. Årets tema er "Digitale løysingar".

Tid og sted: , Digital (lenke og program sendast ut på førehand)

Det årlege møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillingar på museum. Årets tema er "Arbeid med målgrupper og hvordan få underrepresenterte grupper til å besøke museet".

Tid og sted: , Tøyen hovedgård

Det årlege møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillingar ved museum.

Tid og sted: , Tøyen hovedgård, Naturhistorisk museum

Det årlige møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillinger ved museer.

Tid og sted: , Tøyen hovedgård, Naturhistorisk museum, Universitetet i Oslo

NHM inviterer til vårens museumspedagogiske møteplass 23. mars 2015.

Tid og sted: , Tøyen hovedgård, Naturhistorisk museum, Universitetet i Oslo

NHM inviterer til vårens museumspedagogiske møteplass 23. mars 2015.

Tid:

Vi ønsker alle som arbeider med museumspedagogikk velkommen til Museumspedagogisk fagdag 2014.

Sammendrag av foredragene.

Sammendrag av foredragene.